Obóz SOS. Andrychów - Dźwirzyno 2017

• Publikacja posiada podłączone galerie zdjęć

Do celu dotarliśmy około godziny 10. Po rozpakowaniu się poszliśmy na krótki spacer. Morze robiło sympatyczne wrażenie o tej porze roku. Po obiedzie nadszedł czas na pierwszy trening. Wreszcie rozprostowaliśmy kości. Wtedy nastała krótka przerwa. Nadeszła pora na brawurowy popis umiejętności w singlu chłopców.

Pobudka o godzinie 7 i natychmiastowe rozbieganie na plaży-tak rozpoczął się drugi dzień wyjazdu. przed południem odbył się trening podzielony na części teoretyczną i praktyczną. Po południu nastał czas naszego ulubionego przedmiotu - MATEMATYKI. Po lekcji wybraliśmy się na trzy sektorową halę gimnastyczną gdzie rozegraliśmy pasjonujący turniej ,,dwójek".

Następnego dnia odwiedziliśmy ,,Poligon" gdzie mogliśmy poczuć się jak prawdziwi żołnierze. Między atrakcjami znalazło się poszukiwanie skarbu, morderczy tor przeszkód a nawet lekcja historii. Tylko najbardziej elitarne jednostki pokonały tzw. ,,Kreta" czyli potężną dziurę w ziemi ziejącą wonią błota. Po tej przygodzie dostaliśmy najdłuższy wypoczynek jaki pamiętamy. Po kolacji rozegraliśmy turniej trójek.

Tego dnia z kolei po śniadaniu rozegraliśmy turniej czwórek. Ostre współzawodnictwo zaowocowało ciekawymi wynikami. po posiłku udaliśmy się do Kołobrzegu na spacer. Wieczorem trening teoretyczny z testem zaufania i kołem życia zawodnika.

Tradycyjnie rozpoczęliśmy dzień od biegania. Około godziny 10 udaliśmy się do kościoła na poranną mszę. Dwa treningi  mocno dały nam w kość, jednak po nich dostaliśmy dłuższą przerwę na ogarnięcie pokojów. Wieczorem udaliśmy się do restauracji na posiłek.

kolejny dzień minął bardzo szybko bowiem nastał czas wyjazdu, więc trzeba było powoli pakować manatki i uciekać zanim ludzie z ośrodka podliczą straty związane z naszym pobytem. W międzyczasie odbyły się oczywiście wyciskające siódme poty treningi. Myślę, że był to bardzo dobrze spędzony czas, wielu z nas poczyniło duże postępy a my świetnie się bawiliśmy.

Zawodnicy SOS. Andrychów Olaf Grzybek - Wojciech Charaszkiewicz

trener Piotr Trojak

DzieciMłodzieżNauczycieleBazy szkoleniowe - Akademie SOSBazy szkoleniowe - Szkoły PatronackieFacebook Młodzieżowej Akademii Siatkówki oraz Akademii Polskiej SiatkówkiRodzice