Najczęściej zadawane pytania

Nie mogę potwierdzić rejestracji - nie otrzymałem e-maila z linkiem potwierdzającym

W tej sytuacji jedynym rozwiązaniem jest kontakt z działem technicznym - prosimy w treści pytania przesłać login oraz adres e-mail, na który założone jest konto. Prześlemy prośbę o potwierdzenie ponownie lub w trybie administracyjnym aktywujemy konto.

Czy mogę używać adresu e-mail podczas logowania w systemie?

Jak najbardziej - dla wygody naszych użytkowników, nazwę użytkownika (LOGIN) stanowi ustawiony nick lub adres e-mail. System poprawnie identyfikuje każde z nich, niezależnie które zostanie wprowadzone podczas logowania.

Dlaczego nie mogę korzystać z testów zawartych w systemie E-Learningu?

Najczęściej, głównym powodem braku dostępów do danego testu są nieodpowiednie prawa przynależności do grupy. Po prostu większość testów przeznaczona jest dla wyznaczonej grupy odbiorców (np. Nauczyciele WF, Trenerzy). Jeżeli Twoja grupa nie odpowiada temu, test jest na Twoim koncie zablokowany.

Czy możesz wypisać się z newslettera, ale pozostać naszym użytkownikiem?

Tak, jest taka możliwość. Wystarczy po zalogowaniu na konto, w zakładce USTAWIENIA / EDYCJA PROFILU zmienić odpowiednie ustawienia. W każdej chwili możesz zdecydować, że chcesz ponownie otrzymywać nasze promocyjne newslettery, wtedy wystarczy włączyć opcję w tym samym miejscu, w którym została wyłączona.

Dlaczego nie widzę wyników przeprowadzanych sond / ankiet ?

Wyniki są widoczne tylko dla tych, którzy w danej ankiecie wzięli udział. Oddaj swój głos, a po przetworzeniu danych (po odświeżeniu strony), zobaczysz wyniki. Jednocześnie możliwość głosowania w danej sondzie zostanie zablokowana.


DzieciMłodzieżNauczycieleBazy szkoleniowe - Akademie SOSBazy szkoleniowe - Szkoły PatronackieFacebook Młodzieżowej Akademii Siatkówki oraz Akademii Polskiej SiatkówkiRodzice